Po velmi slabém létě Cadillac opět dokázal, že je nejživotaschopnější značkou v portfoliu GM. Oproti září 2005 posílil letos o 17,9%! Z toho o 9% u osobních aut a o 35,4% u trucků.
Pro základní model CTS je letošek asi posledním kompletním rokem a tak mírně oslabil v očekávání nástupce: -3,8% (na 3 847 kusů). Větší STS +10% (na 2 530). Nová vlajková loď, limuzína DTS dokonce +52,6% (na 5 820). Luxusní kupé-kabriolet XLR +7,2% (na 252).
Ještě veselejší je situace u SUV. Základní SRX +18,5% (na 2 002). Nový Escalade je opět prodejním trhákem. Základní varianta karoserie +17,2% (na 2 985), SUT pick-up s dodatkem EXT +65,3% (na 851) a nejdelší kombi verze ESV neuvěřitelných +97,7% (na 1 892). Celkem se tak Escalade prodalo v USA za jediný měsíc 5 728 kusů, což je velmi blízko rekordním měsícům v letech 2003 a 2004.
Opět se tak potvrzuje zajímavý trend na americké automobilové scéně, kdy všichni importéři a většina amerických značek se stává stále více výrobcem pojízdných nákupních tašek, zatímco Cadillac je rok od roku více výrobcem ryze full-size vozidel. Jinými slovy: proklínaný Escalade a zesměšňovaný DTS (dříve DeVille) jsou dva základní stavební kameny výrobního programu. DTS mělo končit ve výrobě podle mnoha prognóz už před X lety na vymření klientely. Jenže důchodci jsou nejrychleji rostoucí skupinou obyvatel. A Escalade měla zahubit cena benzínu. Ta sice zdárně zahubila všechny jeho evropské a japonské rivaly a donutila příznivce importů kupovat směšné zmenšeniny, ale samotný Escalade se prodává rok od roku více.
Tak ať se vedení GM konečně zamyslí: Bude mít větší úspěch BRX, ALS a podobné zhovadilosti nebo sériová podoba konceptu Sixteen jako nástupce legendárního Fleetwood FTS?